2017 წლის 28 ივნისს ქ. ქუთაისი 13 საჯარო სკოლაში მონაწილეობა მივიღე ტრენინგში ,,პროექტებით სწავლება''
ტრენინგის მესამე დღეს განხორციელებული აქტივობების თანმიმდევრობამ მოიცვა შემდეგი:
ტრენინგის მესამე დღეს განხორციელებული აქტივობების თანმიმდევრობამ მოიცვა შემდეგი:
ტრენინგის დასაწყისში გავხსენით http://tpdc.ge/essentials საიტი . განვიხილეთ 21 საუკუნის უნარ- ჩვევები, გადმოვწერე მასალა და მოვათავსე - საქაღალდეში- ,,კურსის რესურსები" ინტერენეტის საშუალებით მოვიძიეთ ეროვნული სასწავლო გეგმების პორტალი - www. http://ncp.ge და მოვძებნე გადმოვწერე ,, ინფორმაციულ საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების მიმდინარე სტანდარტი:, რომელიც გადმოვწერე და ავტვირთე საქაღალდეში ,,კურსის რესურსები".ასევე განვიხილეთ დოკუმენტი ,,განახლებული ბლუმის ტაქსონომიის სიტყვები" რომლიც გადმოწერის შემდეგ მოვათავსე კურსისირესურსებში
ტრენინგის განმავლობაში , დოკუმენტები ,, 21 საუკუნის უნარ- ჩვევები" და ,,ინფორმაციულ საკომუნუკაციო ტექნოლოგიების სტანდარტი" - ის გამოყენებით მოვახ დინე ინფრომაციია ანალიზი შევიმუშავე პროექტის გეგმის მიზნები, რომლის ფორმულირებისათვის გამოვიყენე დოკუმენტი ,, განახლებული ბლუმის ტაქსონომიის სიტყვები" მოვახდინე პროექტის შაბლონზე მუშაობა
ტრენინგზე ჩემთვის ახალი იყო ,,განახლებული ბლუმის ტაქსონომიის სიტყვები" რომლის თანმიმდევრული სტრუქტურა მე დამეხმარება მიზნების სწორი თანმიმდევრული ჩამოყალიბებისთვის მარტივიდან რთულისკენ.
ტრენინგის განმავლობაში , დოკუმენტები ,, 21 საუკუნის უნარ- ჩვევები" და ,,ინფორმაციულ საკომუნუკაციო ტექნოლოგიების სტანდარტი" - ის გამოყენებით მოვახ დინე ინფრომაციია ანალიზი შევიმუშავე პროექტის გეგმის მიზნები, რომლის ფორმულირებისათვის გამოვიყენე დოკუმენტი ,, განახლებული ბლუმის ტაქსონომიის სიტყვები" მოვახდინე პროექტის შაბლონზე მუშაობა
ტრენინგზე ჩემთვის ახალი იყო ,,განახლებული ბლუმის ტაქსონომიის სიტყვები" რომლის თანმიმდევრული სტრუქტურა მე დამეხმარება მიზნების სწორი თანმიმდევრული ჩამოყალიბებისთვის მარტივიდან რთულისკენ.
Комментариев нет:
Отправить комментарий